Klachten
‘Jij blij, wij blij’ is waar we heilig in geloven. Heb je vragen of klachten over een product of bestelling, neem contact op via de e-mail. We vinden het fijn van je te horen.
Van de producten van Huisje van Katoen moet je blij worden en niet verdrietig. We hebben natuurlijk het liefst alleen maar blije klanten. Maar het kan voorkomen dat een DIY-pakket niet bevalt of dat je per ongeluk het verkeerde product hebt besteld. Natuurlijk willen we jou graag helpen. Als je (een deel van) jouw bestelling retour wilt sturen, lees dan onderstaande even door. (Lees ook even de Algemene voorwaarden.) Is iets niet duidelijk? Neem dan ook gerust contact met ons op. We staan je graag te woord.
Ondanks dat we ernaar streven de kwaliteit zo hoog mogelijk te houden en alles met de grootste zorg te verpakken, kan er toch af en toe eens wat misgaan. We vinden samen vast een oplossing voor jouw probleem of klacht.
Huisje van Katoen heeft als streven een zeer klantvriendelijke website voor haken, macramé en breien te zijn. Daarom behandelen wij een klacht als een kans om een teleurgestelde of ontevreden klant tevreden te maken en onze dienstverlening te verbeteren. En daarom het vriendelijke verzoek bij een klacht dit niet via social media te melden maar de klacht middels een mailtje kenbaar te maken.
We beloven ons uiterste best te doen jouw klacht op een gepaste manier af te handelen. De geboden oplossing hangt uiteraard af van de aard en oorzaak van de klacht.
DUS……. HEB JE EEN KLACHT OF EEN VRAAG?
Stuur een mail naar info@huisjevankatoen.nl met een duidelijke omschrijving van je klacht of vraag, je eventuele bestelnummer en je contactgegevens zodat wij contact met je op kunnen nemen. Je kunt binnen 1 á 2 werkdagen een reactie verwachten.